بدون محدودیت اطلاعات حسابداری را ثبت و کنترل نمایید
انسجام کلیه ی اطلاعات با بهره گیری از سیستم حسابداری مبتنی بر دفتر کل
امکان معرفی و نگهداری حساب های چند شرکت مختلف با تعداد نامحدود به صورت مجزا روی یک سیستم (حسابداری چند دفتری با ثبات سیستمی مجزا)
مانور اسنادی با قابلیت ثبت اسناد به صورت پیش نویس ، موقت ، دائم و قطعی با امکان تنظیم نحوه ی اعمال اثر گردشی و تبدیل این موارد به یکدیگر به منظور شفاف سازی و کاهش سطح خطاهای ثبتی
نمایش دفاتر مالی مطابق با آرتیکل های اسناد ثبت شده و گروه بندی شده روی سر فصل های مالی مربوط
ارائه ی سلسله گزارش های کارشناسی شده در دسته بندی های مشخص برآورد شده از سال ها نیاز سنجی و طراحی های متناسب با درخواست کاربران
رویکردهای نوین گزارش دهی به منظور تسریع در ارائه ی گزارش و مثمر ثمر بودن هر چه بیشتر این گزارش ها
ارائه ی صورت های مالی با توجه به نیاز کاربر در دوره های دلخواه
اعمال قوانین و محاسبات مالیاتی مطابق با استانداردهای سازمان امور مالیاتی به منظور ارائه ی گزارشات و اظهار نامه های مالیات عملکرد
تعریف شعب متعدد به منظور مشاهده و بررسی گردش ها به تفکیک شعب مشخص شده در سیستم
امکان پیوست کردن تعداد نا محدودی از فایل ها با فرمت های مختلف نظیر تصویر ، متن ، پی دی اف و … به اسناد مرتبط به آن
سهولت هرچه بیشتر در یافتن مغایرت های مالی با استفاده از تکنیک علامت گذاری و گزارش های مخصوص تعبیه شده و سایر ابزارها و فرآیندهای کنترلی
مدیریت نقدینگی و اسناد و برآوردهای نقدینگی ناشی از آن ها
گزارش موازنه ی منابع و مصارف برای تخمین موجودی هر بانک در زمان آینده و گزارش دفتر بانک
تفکیک عملیات مقداری و عملیات ریالی و ارائه ی نمایه های مختلف از اطلاعات دارایی ها
سطح بندی دارایی ها و اموال مدیریت و گزارش گیری از آن ها بر اساس سطوح انتخابی
فرآیند ثبت خودکار کلیه ی عملیات مالی دارایی ها با توجه به نیاز و تعاریف